Menu


Zahraniční projekty

Pro veřejnost

Fotogalerie školy

Videa školy

Školní jídelna

Aktuální projekt EU

Plakat_m

Gymnázium a SOŠ Hostinné se zapojilo do projektu na zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích. Projekt je spolufinancován Evropskou unií.

ICT ve výuce

Naše škola se zapojila do projektu ICT ve výuce. Informace zde.

Počítadlo návštěv

Loga



Kontaktní údaje

Gymnázium a SOŠ Hostinné
Horská 309, 543 71 Hostinné
50.5410753N, 15.7257303E
tel: 499 441 442
email: info@gymhost.cz
IČ: 60153326
Fc

Logo_2

Plán akcí

26.-27.10. - podzimní prázdniny
14.11. - čtvrtletní porada
14.11. - třídní schůzky
30.11. - den otevřených dveří

9.3. - maturitní a absolventský ples školy

Vzdělávací aktivity

Největší úspěchy žáků

  • Největšího úspěchu dosáhla v roce 2001 Martina Pičmanová, která z Mezinárodní biologické olympiády INEPO v Turecku přivezla 1. místo.
  • Největšího sportovního úspěchu dosáhli stolní tenisté, když v se roce 2008 probojovali až do republikového finále, kde v konkurenci 14 týmů skončili na 8. místě.
  • Žáci gymnázia maturující v roce 2015 vyhráli v roce 2012 celostátní soutěž Čtení pomáhá a odměnou jim byl zájezd na Mallorcu.
  • V roce 2004 obsadila Michaela Mědílková 9. místo v celostátním kole Středoškolské odborné činnosti v kategorii Historie.
  • Jan Papoušek vybojoval v roce 2011 4. místo v celostátním kole Zěmepisné olympiády. V roce 2015 obsadil mezi nejlepšími zeměpisáři v republice 16. místo.
  • Lukáš Jiřička se v roce 2015 probojoval mezi nejlepší žáky v Olympiádě v českém jazyce. V republikovém kole obsadil dělenou 11. pozici.


Homepage

Unsere Schule hat sich mehr auf die Humanitätfächer(Geschichte, Bürcherkunde, Filosofie, Psychologie, Soziologie, spezielle und soziale Pädagogik und auf die Fremdsprachen) profiliert. Mehr Wert wurde auf die Informatik gelegt.

Der Forschungsinstitut für Pädagogik in Prag wurde das Projektvorhaben "Wie lebten meine Vorfahren, Urgroßeltern und Ururgroßeltern" ausgewählt. Dieser ist langfristig anhand der Zusammenarbeit der Schule mit dem Stadtmuseum von Arnau und den Bürgern der Stadt als gutes praktisches Beispiel im Historiografieseminar ausgearbeitet worden.