Na naší škole se snažíme jít s dobou, a tak nám určitě potvrdíte, že o boomu 3D tiskáren jste již slyšeli. Aktuálně disponujeme třemi tiskárnami. Na fotografiích můžete vidět tiskárnu Original Prusa i3 MK3, kterou jsme získali díky sponzorskému daru. Na dnešním setkání klubu žáci právě na této tiskárně začali tisknout logo klubu pro 3D tiskaře. Zbylé dvě tiskárny Bambu Lab P1S jsou již novější a těšíme se až je budeme moci plnohodnotně využít pro další žákovské návrhy.

Bezmála třicítka žáků vrchlabské kvarty se společně s našimi ošetřovateli učila jak poskytnout první pomoc. ,,Poskytnutí pomoci druhému člověku považujeme za úplnou samozřejmost, je to naše povinnost morální, ale i zákonná. Navíc nikdy nemůžeme vědět, kdy budeme první pomoc sami potřebovat, protože nečekaná zdravotní komplikace nebo úraz muže potkat každého z nás, kdykoliv a kdekoliv.” říká Adéla Kühnelová, žákyně 3. ročníku oboru ošetřovatel.

Vážení zájemci o obory gymnázium a sociální činnost v Hostinném, i letos jsme pro vás připravili přijímací zkoušky nanečisto.

28. února a 27. března ve 14 hodin si tak můžete ZDARMA vyzkoušet testy z českého jazyka i matematiky. Naši vyučující s vámi poté výsledky a správná řešení projdou.

Přijímačky nanečisto jsou určeny pouze uchazečům o studium osmiletého gymnázia a sociální činnosti v Hostinném, kteří mají podanou přihlášku na 1. termín a naši školu (obor, Hostinné) zařazenou na prvním místě tzv. prioritizace.*

Prosíme, abyste se hlásili Mgr. Beránkovi na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
 
Těšíme se na vás!
 

Rozpis maturitních zkoušek - jarní termín 2024.

 

Přílohy:
Download this file (Maturitní zkoušky 2024.pdf)Maturitní zkoušky 2024.pdf202 kB

Máme pro Vás skvělou zprávu! 

Nechali jsme si jako škola vytvořit vlastní volnočasovou školní
kolekci oblečení, jejíž náhled vidíte níže a kterou je možné
si aktuálně pořídit na našem e-shopu zde:
https://www.kraloveskoly.cz/gymvr/

Objednávání je již spuštěno a bude možné až do 24.1.2024 do
půlnoci.

Vyjadřujeme hlubokou a upřímnou soustrast všem pozůstalým obětí tragického události na Filozofické fakultě UK a sounáležitost se zraněnými. Zítra ve 12 hodin se minutou ticha připojíme k uctění památky obětí. Podporu je také možné vyjádřit příspěvkem do Nadačního fondu UK, který vyhlašuje sbírku na podporu rodin obětí, pedagožek a pedagogů, studentek a studentů zasažených střelbou na Filozofické fakultě UK. Veškeré vybrané prostředky budou použity na adresní pomoc zasaženým touto tragédií. Přispět můžete zde: https://link.cuni.cz/SbirkaNadacniFond2023

Na 21. a 22. 12. 2023 vyhlašuji volné dny pro žáky. Mgr. Martin Vlášek, ředitel školy

Známe výherce soutěže o nejlepší vánoční výzdobu dveří!

Dnes jsme na Městský úřad odnesli přesně 116 zabalených krabic od bot, které poputují k dětem! A to v rámci předvánoční akce, která má za cíl potěšit děti z chudších rodin. V České republice proběhl projekt Krabice od bot po třinácté a na naší škole již po šesté. Vloni tak mělo hezčí Vánoce více než 48 000 dětí z chudých rodin, nízkoprahových zařízení a azylových domů. Děkujeme všem žákům, učitelům a zaměstnancům školy, kteří se zapojili a pomáhají společně s námi dělat potřebným jejich dětské životy hezčími.

Sbírku pořádá Diakonie ČCE, jeden z nejvýznamnějších poskytovatelů sociálních služeb v ČR. 

V týdnu od 20. do 24. listopadu jsme se v hodinách anglického jazyka v souvislosti se Dnem díkůvzdání, který tento rok připadl na 23. listopadu a je jedním ze dvou největších svátků v USA, věnovali tématu vděčnosti. Studenti vytvářeli plakáty nadepsané „Jsem vděčný/á za…“, kam mohli zapisovat nebo kreslit všechny, jimž jsou vděční, a vše, za což jsou vděční. Někteří z nich napsali dopisy, jejichž tématem bylo vyjádření vděčnosti. Vznikly velice inspirativní práce. Týden vděčnosti završila 23. 11. naše americká asistentka Leah March svou prezentací o Thanksgiving Day. V průběhu 5 vyučovacích hodin se studenti gymnázia seznámili s historií této tradice, zvyky, pro nás netradičními jídly, která zdobí sváteční tabuli, a mohli si na konci zahrát hru, prostřednictvím které si procvičili nabyté znalosti a ověřili správné pochopení informací, které slyšeli.